Går för fort

19:36:46 2012-01-15

I morgon är det skola igen. Vilket jag inte har lust med alls! Jag håller på att bli sjuk igen vilket inte gör saken bättre!

I morgon ska jag också till tandläkaren, inte fr roligaste -.- jag hatar verkligen tandläkaren! Jag känner mig som ett envist litet barn xD

Idag har jag i alla fall inte gjort något speciellt. Som vanligt men det är skönt att bara inte göra något när det inte är skola. Och över Fast jag inte gör något så går alltid söndagen alldeles för snabbt! Jag skulle gärna vilja kunna sakta ner tiden över helgen sp att man fick vila ut sig lite innan man ska tillbaka till skolan och tidiga mornar.

Nu ska jag snart göra mig i ordning för att sova så att jag orkar upp till skolan i morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback