God natt

21:02:31 2012-01-25

Nu ska jag lägga mig så att jag kan ta mig till skolan i morgon. Vi har bara en lektion så det skulle inte vara hela värden om jag fortfarande har jätte ont i magen och stannar hemma men jag ska försöka gå i alla fall. På fredag är det i alla fall bestämt att jag, Emma, Linnea och Frida ska fika, så då låste jag gå. Men jag är helt säker på att jag kommer må bättre då så det ska nog inte vara några problem!

Jag har sån jäkla PMS och vill bara gräva ner mig någonstans! Men jag ska försöka att hålla mig över backen och inte vara för grinig! Jag hat fått några små anfall av skitsur i dag men, ja kanske inte små men..;) när man börjar störttjuta för att man inte hittar en sak på internet då är det lite kris xD men så kan det bli när man är tjej och har världens PMS!

Nu ska jag slänga mig på kudden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback