Halt

13:49:03 2012-01-23
I morse gick jag upp vid sex för att göra mig i ordning. Körskoleläraren hämtade mig vid sju. Riktigt skönt så jag slapp gå ner till stan! Hon bor ganska nära mig :) När alla hade hoppat in i bilen bar det av mot Laxå för halkkörning. Jag har ingen aning om hur det stavas!
Först var det lite teori och sen gick laxåborna ut och körde. Vi satt då kvar inne och hade ännu mer teori och lite fika innan det var dags att köra för oss med.
Alla elever (4st) och körskoleläraren tröck in sig i bilen och sen turades vi om att köra. Jag var själv tjej och var nog den enda som inte hade sladdat förut så det var lite pinsamt när alla skulle sitta bak och kolla när jag körde men dom var så snälla och sa inget ;)
När vi var klara så var det dags att åka hem igen. Jag fick skjuts hem också! Skönt!

Nu ska jag gå en liten sväng med Caesar så ska ajg snart dra mig mot bussen och lite jobb i kväll!




ah, var det därfär du inte var i skolan? :D

2012-01-24 // 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback