Hemma

15:54:25 2012-01-16

Nu är jag hemma efter en ganska skön skoldag. Först var det engelska vilket var väldigt soft! Sen geografi dör jag fick ganska mycket gjort på en uppsats eller vad man ska kalla det. Sen var det lunch och efter det företagsekonomi. Vi gjorde uppgifter i en rasande fart!

Och nu är jag då hemma och ska snart börja dammsuga och sen dra mig mot stan för ert besök hos tandläkaren.

I morgon ska jag vara med Emma, vilket ska bli kul! Det är jätte kul att vi har fått tillbaka kontakten igen!

Sen testen av veckan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det kanske blir bio på fredag, Men inte riktigt säkert än. Sen
blir det nog lite plugg som måste göras som vanligt.

V5 har jag i alla fall hittat prao till. Det blir Ica jouren :) lite mysigt och lagom långa dagar :) 9-15 så sovmorgon!
Johan har prao'at där och han tyckte det var jätte kul så hoppas jag får lika kul:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback