How it ends

20:15:47 2012-01-18

Dagen började med geografi vilket inte var så givande. Jag, Emma och Ebba sprang runt i alla datasalar vi kunde komma på innan vi hittade en dator som funkade att logga in på! Skit irriterande!
Efter det var det i alla fall håltimma. Jag satt och pratade med Emma och Linn större delen av den, Edith vart med på ett litet hörn också innan vi gick för att hämta bökerna. Sen gick jag till min lektion och de andra till sin. Min var då företagsekonomi. Vilket gick ganska bra faktiskt!
Sen var det lunch och ihoptryckt matbricka ;) Lite mysstämning ;) Alla 7, eller om vi kanske var 8 till och med, tryckte ihop oss vid ett bord. Lite kul med sällskap vid maten!
Sen var det matte och som vanligt fattade jag inget! Så efter matten i morgon ska jag ta med den hem och plugga för jag måste klara provet som är om några veckor!
Eftert matten var det idrott men jag var inte med i dag för mina knän har gjort jätte ont den seaste veckan! Jag ska i alla fall vara med och simma på fredag!

Eftersom varken Emma eller jag var med på idrotten hann vi med en tidigare buss. Skönt!

Väl hemma bakade vi muffins med vit choklad! Väldigt goda men väldigt söta! Sen har vi också pratat, skrattat sjungit, spelat piano, använt mitt kamera stativ ;) Jag har filmat Emma när hon har spelat ;)
Hon följer förhoppningvis med hem i morgon också!

På vägen hem från bussen säger Emma:
E: kan vi inte klättra upp i en lyckstolpe?
J: Du ska nog inte dricka mer kaffe!

Hahah!

Resten av veckan kommer förmodligen se såhär ut:

Torsdag: Skolan. Med Emma.
Fredag: Skolan. Bio med Mysan och Lotta.
Lördag: Plugga.
Söndag: Jobba.

Sen kommer förmodligen något ändras!

Det blev ett väldigt långt inlägg men fingrarna har bara flugit fram över tangenterna. Det blir så när jag skriver på datorn!

Jag och Emma för två kanske tre år sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback