If you like this feeling

19:55:52 2012-01-17
I morse gick jag upp tidigt som vanligt men sängen var väldigt skönt och min bakterie som flyger runt ville att jag gärna skulle stanna hemma men jag hävde mig iväg till skolan i alla fall. Väl i skolan hade vi en lektion och sen håltimme på tre och en halv time tror jag det var. Lång tid i alla fall! Då passade mysan och jag på att göra våran företagsekonomi uppgift och när vi var klara med den var det två timmar kvar till nästa lektion! -.-

När de sista lektionerna var klara så satte jag mig på bussen hem. När jag hade gått av bussen hoppade jag inte på netto och köpte krossade tomater. Jag skulle nämligen göra maten! Köttfärsås och spagetti är det jag kan så det fick bli det i kväll ;)

Emma var tvungen att vara barnvakt åt sina syskon i dag så vi ska nog träffas i morgon i stället! Kul! Det är så hilma kul att vi har blivit kompisar igen! Hon är en bra sådan! :)

Mamma pratade med min klassföreståndare i dag och jag är ledig på måndag! Så här ska halkas!

Nu ska jag göra klart psykologiarbetet så att det lbir klart någongång och sen ska jag sova!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback