I'm only human

12:44:44 2012-01-19

Nu sitter jag i klass rummet och är klar med det som ska Göras. Så jag väntar på att de andra ska bli klara eller att vi ska sluta. Så är det bara en lektion kvar så får vi åka hem sen!
Om vi har tur så ska vi läsa i boken på lektionen och då får vi få vart vi vill, vilket då blir bussen hem!;) men jag brukar aldrig ha sån tur men man kan ju alltid hoppas!
Emma följer inte med för hon var tvungen att göra klart två uppsatser tills i morgon så jag förstår henne!

När jag kommer hem sen ska jag plugga lite till geografiprovet nästa vecka och sen ska jag göra lite matte. Vi har prov om några veckor men jag fattar inte så jag måste vara ute i tid!

Nu slutar vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback