I've done all I can

08:25:19 2012-01-30

Nu sitter jag i trappen och är redo att gå mot prao'en. Såklart är jag tidig och har inget att göra -.- jag måste börja gå upp senare alltså! Det slutar alltid med att jag får vänta på att det ska bli dags att gå. Jag kommer ändå komma lite tidigt till Ica för jag ska gå halv och det tar inte en halvtimme dit. Men då kan jag anpassa tiden bättre i morgon :)

Jag ska vara där tills tre i dag och sen ska jag hem och läsa engelska boken som vi ska ha läst klart till sida hundra i nästa vecka. Boken är inte ens bra och man vet redan vad som kommer hända -.- det känns inte jätte lockande att lösa den då! Men måste man så måste man.

Jobbet igår gick bra också. Det var massor med folk! Det brukar vara ganska lugnt på söndagar men det var ju lönehelg och sen åker det ju massor av folk förbi som får syn på ett McDonalds ;) förutom folkmassan så gick det bra. Jag skulle ha fått stå i dt'n om jag inte hade varit så jäkla dum och sagt att jag inte kan ettan-.- men först så sa dom att dom kunde gå igenom snabbt, vilket lät bra för min del, men sen fick jag aldrig headsettet -.- så jag fick brottas med folkmassan i stället. Jag vill så gärna lära mig dt'n eller mc driven som andra säger. Det verkar jätte kul! Men min chef har pratar om att jag ska få lära mig i februari eller mars vilket jag hoppas blir av!

Ny börjar det bli dags att ta på mig ytterkläderna så nu ska jag sluta skriva :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback