Lördag

16:18:50 2012-01-28
Igår efter skolan åkte jag och mamma till örebro för att köpa lite kläder. Jag fick med mig en klänning (jag vet att det inte är sesong men den var så fin!), en jeansjacka, ett linna och träningsbyxor :) Lite blev det i alla fall. När jag väl har pengar blir jag så himla snål!
När vi hade shoppat klart så tog vi en fika och sen åkte vi till Willys och köpte mat. Jag fick köra på parkeringen och öva på att parkera, vilket jag måste bli bättre på! När vi var klara på willys så åkte vi också lite i Kuma och parkerade, backade in på parkering, fickparkerade m.m. Jag vill vara jätte säker på att parkera när jag ska köra upp vilket inte är lång tid kvar!

Idag har jag inte gjrt något alls! Vilket har varit jätte skönt! Jag ska ju jobba i morgon så då har jag massor att göra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback