Must have been

14:20:30 2012-01-01

I morse vaknade jag skit sent! Halv tolv! Fast å andra sidan gick jag inte och la mig förrän vid tre...

Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder från datorn så jag får nöja mig med bilder från mobilen så länge ;) så så länge jag inte kan ladda upp bilder från datorn bloggar jag från mobilen :) det funkar ju lila bra det :)

Igår hade jag, mamma och pappa lite myskväll med massa godis och film! Riktigt mysigt! Vi kollade på , som var riktigt bra! Taylor lautner är ju med ;) sen kollade vi faktiskt på smurfarna! Den var lite gullig ;) sen var det dags för tolvslaget och sen kollade Hagberg Johan som då hade kommit hem på king kong som fick på tv. Den slutade inte förrän tre, fast jag började spela in den så att jag kunde kolla en annan dag. Men tror ni jag gick och la mig för det? Nej då, jag kollade klart i alla fall. Så i dag sov jag som sagt länge ;)

I morse när jag drog upp persiennerna snöade det som satan! Jätte kul! Jag tycker snö är så mysigt!

Den 7 kommer Saras familj hit! Väldigt roligt! Hoppas bara Sara kan följa med!

Nu ska jag göra klart kladdkakan jag för tills mamma och pappa får besök :)

Och sin sagt jag bloggar från mobilen så det blir bara mobilbilder ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback