Nice

11:39:28 2012-01-20

Nu sitter jag på bussen pålägg hem efter en väldigt ansträngande dag! Simning på idrotten! Vi skulle livrädda varandra. Jag skulle också prova att byka ner två meter tror jag det var efter en grej. När jag var en dm ifrån så kändes det som att mina lungor ströps ihop och det fanns inte ens en gnutta luft kvar! Och då skulle jag jag ju upp också! Så det var lite panikkänsla där och jag gjorde inte om det!
Tänk då hur det skulle kännas att drunkna :S hemskt!

Vi har ju inte estet den här veckan så vi gick och pratade med Tobias, företagsekonomiläraren, och vi kom överens med att vi inte behövde vara med på lektionen. Vilket var jätte snällt! Annars skulle vu ha haft hålrummen och sen en lektion och sen slutat. Tobias är väldigt snäll ibland! Så bh ligger böckerna i väskan i stället så ska jag sätta mig med företagsekonomin när jag kommer hem i stället :) han skulle förhöra oss på måndag så att vi har gjort det vi skulle. Det verkade inte jätte svårt men vi får se;) det var typ en förlängning av det vi redan håller på med. Vi skulle bokföra med momsen och inte bara inteckter och kostnader.

Senare i kväll kommer Lotta och hämtar mig och Mysan som ska på bio. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men det blir nog bra ;) vi ska också äta på McDonalds!

Nubiska jag lyssna på musik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback