Skit grej

12:11:04 2012-01-25

Jag blev hemma i dag också. Jag fick jätte ont i magen igår och i morse hade jag så ont att jag knappt kunde stå. Så det är lika bra att jag stannade hemma! I morgon ska jag i alla fall gå iväg! Då är det bara en lektion så det ska jag nog klara :)
Jag är också grymt sugen på choklad! Som vanligt vid den här tiden!

Så idag är jag fast i min fotölj med en rispåse på magen och knäna vid hakan. Jag Har faktiskt lyckats hänga tvätten fast då sittandes på golvet. Sen har jag diskat handdisken och plockat ur och i diskmaskinen. Så lite vettigt har jag gjort i alla fall. Om någon hade sett mig bär jag satt på golvet och hängde tvätten hade dom nog skrattat ihjäl sig! Det kändes minst lika kul kan jag lova!

Nu ska jag kolla på en film :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback