Walk with me

10:49:30 2012-01-14
Igår hade vi idrott som första lektion. De skulle köra handboll så jag kunde inte vara med. Så lektionen spenderades med Emma och kollade när de andra körde.

Sen efter det fick jag reda på att vi inte skulle ha geografi tre timmar senare (vi hade håltimme där emellan) som sista lektion. Så vi gick upp till Lennart och pratade med honom. Sen gick vi och åt och satte oss sen på halv tolv bussen hem.

Väl hemma kom Jonas och hämtade mig och Emma i stan och skjutsade oss hem till henne. Sen gjorde vi allt möjligt, vi sjöng, spelade piano, mockade, Emma dansade som en galning, kollade på youtube klipp m.m. Sen vid klockan sex kom de andra. Vid det laget var både Emma och jag hungriga så ganska snart beställde vi pizza och satte oss och kollade på film. Under kvällen sen blev det mycket skratt och prat, som vanligt på tjejkväll. Igår var vi ju några fler också så då blev det lite mer fart eller vad man ska säga.
Jag åkte sen hem vid tolv och dök ner i sängen!

Idag ska mamma och pappa åka till farmor så jag och Johan kommer vara själva hemma. Så idag ska jag plocka ner alla tomtar, och hänga tvätten. Sen ska jag kolla på senaste vampire diaries!

Den här videon hittade jag och Emma. Snacka om duktig! Vilket vi inte trodde först!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback