You don't know how much you have left

12:58:09 2012-01-24

I morse gick jag upp vanlig tid men jag mådde jätte konstigt så jag gick och la mig igen.

Det är ekonomidag i dag i skolan så jag missar inget speciellt heller. Men vara hemma är aldrig kul. Jag sov i alla fall till halv tio och sen dess har jag inte gjort något. Eller hängt tvätten, plockat ut och i diskmaskinen och ätit lite annars har jag inte gjort något.
Efter skolan i dag skulle jag ha fikat med Emma, Linnea och Frida. Men vi får ta det en annan dag. Får se om vi gör det i morgon i stället. Jag har ju Emma med mig så det ska nog gå bra :)
Jag tycker det är jätte kul att Emma och jag har fått tillbaka kontakten igen! Hon är verkligen en jätte bra kompis och vi har jätte kul ihop!

Nu ska jag kolla på någon film och mysa ner mig i en filt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback