Dag 13 – Mitt drömbröllop.

16:07:00 2012-07-27
Jag har en bild i huvudet hur det kommer se ut. Men det kommer förmodligen bli långt därifrån!
Jag kommer ha en såklart vit klänning. Utan axelband. Som sitter åt lite runt bysten och sen ju långre ner man kommer så blir den mer och mer utsvängd i ett typ av "flufftyg". Sen ska den ha ett ljus lila band runt midjan. Det låter inge fint alls men det är den! Ungefär likadan som klänningen på bilden fast den blir "fluffig" tidigare!
Sen ska det vara vita rosor i buketterna med inslag av små lila blommor som passar till mitt band på klänningen. Min ring kommer vara i silver med små diamanter runt om hela ringen. Släkt och vänner kommer komma. Efter själva sermonin så kommer det bjudas på tårta ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback