Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

15:22:00 2012-07-18
Den här var svår. Ett mål jag har just nu är nog att gå ut skolan och få betyg i allt. Liksom bli klar med grunden för resten av livet.  
En dröm jag har är nog att jag ska utbilda mig till det jag verkligen vill bli. Om jag kan komma på vad det är vill säga. Jag har jätte svårt för att välja vad jag vill bli! Jag menar man ska förmodligen spendera resten av sitt liv med att göra det jag kommer välja om ett eller två år! Vilket kommer vara sjukt svårt att komma på just vad! För om man väljer fel så har mna ju slösat bort förmodligen några år åt minstone på att utbilda sig till något som man itne ens vill bli.
Sen en önskning är nog just nu att köpa ett nytt objektiv så snart som möjligt. Jag har fastnat för ett av dom som plånboken tillåter mig att köpa.
 
180746_188300344543431_6061887_n_large
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback