Fagersta

22:57:47 2012-07-31

I morse vaknade jag vid tio och gick upp och gjorde mig i ordning. Sängen är så hård här så jag hade lika gärna kunnat sova på golvet! Mamma och pappa sa att jag hade pratat jätte mycket i sömnen! Vilket jag alltid gör när jag är här! Vilket kam vara ha ska irriterande! Men kul för andra personer ;) jag hade nämnt något om att bädda xD När alla bar oordning gjorde åkte vi mot en blomsteraffär ungefär fem mil bort. Jag fick faktiskt med mig en popcornskål hem! eller mamma och pappa köpte den åt mig i en för tidig namnsdagspresent. Jag har nämligen namnsdag på torsdag. Inte direkt det man köper i en blomsterhandel men det fanns sjukt fina inredningsgrejor! Jag hade gärna tagit med mig hela affären hem i bilen! I morgon ska vi åka till hembyggdsgården till en liten butik som har massor av mysiga grejor! Sen ska jag försöka mig på att motionera!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback