Framför kameran

23:47:34 2012-07-05
I morgon är det min tur att stå frammför kameran och bli fotograferad. Jag har väldigt svårt för det! Jag är mer en bakom kameran person! Men det behövs nya bilder så då får man stå ut ;)
Jag ska vara med Mysan så då ska hon få fota ;) Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men vi har inte träffats sen skolan slutade så det finns nog massor att prata om!
 
På lördag ska jag va med Andreas. Vi ska nog gå en sväng på Lerbäcksmarken som är då. Sen får vi se vad vi hittar på :)
Sen på söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag är nog förmodligen med Andreas ;)
 
Idag ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba. Fast jag har semester. Lyckat. Det känns ju sådär. Men men.
 
Jag har egentligen inte så mycket att skriva men det känns inte som att det kommer bli så mycket bloggning de kommande dagarna så jag får passa på när jag är hemma ;) Blogg.se's app funkar inte heller så jag kan inte blogga från mobilen vilket är sjukt irriterande! Jag har provat att ta bort appen och ladda ner den igen men det funkade ändå inte. Vilket inte är bra alls!
 
Nu ska jag nog hoppa ner i min säng och sova ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback