Fredag

11:46:48 2012-07-20

Igår åkte jag ju med Andreas, hans mamma och syster till Stockholm. Vilket var jätte kul! Vi fick gå upp halv sex för att hinna till bussen som gick från Hallsberg tio över sju! Så vi var lagom pigga kan man säga! Väl där tog vi spårvagn till aquaria (stavas det så?) i alla fall ett museum med vatten eller vad man ska säga ;) jag hade såklart med kameran så det kommer bilder sen när jag är hemma. Efter det gick vi och mötte Andreas mamma och syster och så gick vi och åt. När vi hade gjort det så skulle jag och Andreas gå till gamla stan och de andra skulle fortsätta shoppa. På vägen hjälpte jag Andreas att hitta en ny tröja vilket slutade med en tjockare tröja som han skulle ha och en tshirt. Jag har fortfarande inte lärt mig hur det stavas -.- i gamla stan gick vi bara runt och kollade. Vi stannade också på ett fik och tog en glass. Sen var det snart dags att åka hemåt igen! I morse vaknade vi vid tio ungefär. Riktigt skönt att sova ordentligt efter att ha gått upp så pass tidigt dagen innan! I dag ska vi först inte göra något alla. Sen ska vi men Lotta och posten, alltså lottas kille Andreas som heter post i efternamn. Och eftersom min heter Andreas också så får lottas Andreas heta posten. hänger ni med? ;) i alla fall vi ska på bio. Ice age 4 ;) det ska bli riktigt kul! Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska nog sova hemma i natt i alla fall :) Jag, Mysan och Lotta skulle ju ha åkt till hjortkvarn i morgon men det blir inte så. Och eftersom vi inte ska dit vet jag inte vad jag ska göra :) men vi får se :) Nu har Andreas duschat klart så nu ska jag sluta blogga ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback