Hemma utan någon?

12:17:36 2012-07-08
I dag är första dagen på länge som jag får hela dagen för mig själv. Sen skolan slutat har jag alltid haft något annat under någon del av dagen men inte i dag. Då har jag hela dagen!
 
Igår Var jag med Andreas hela dagen. Vi gick på Lerbäcksmarken en stund vilket va ganska kul! Det var mycket fina hantverk som såldes! Det blev en cykeltur dit och hem också vilket var förvånandsvärt lätt! Jag har ju världens dåligaste kondition men det var jätte könt att cykla! Jag hade med mig kameran men det blev inga bra bilder.
Andreas skjutsade hem mig vid två eller nåt sånt. Då var det skönt att komma hem och sova. Inte lika kul att lämna Andreas men man måste ju sova. Han ska jobba i dag vilket var en av anledningarna till att jag inte kunde sova kvar.
 
Idag då. I dag ska jag inte göra något alls! Bara sitta och glo ;) Men det kommer nog inte bli så för det kommer bli ganska långtråkigt men det är smällar man får ta ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback