Home again

17:08:10 2012-07-04
Nu är jag hemma igen efter en förmiddag och halva eftermiddagen med Sara. Jag fick byta mina byxor som jag tog sönder igår men köpte i fredags. Sen köpte jag ett nytt armband i stället för det jag fick när jag va tio. Sen köpte jag nya örhängen för mina gamla började bli slitna. Sen fick jag en tröja av mamma i namnsdagspresent. Jag har ju namnsdag på fredag ;) Sen köpte jag en almenacka tills när skolan börjar. Det behövs för att man ska kunna hålla reda på allt!
 
Jag känner att det börjar bli dags för nya bilder till bloggen! Det blir ganska tråkiga inlägg just nu! Men jag ska snart tvinga mig ut och fota lite nya bilder som man kan visa ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback