Hos Andreas

16:12:29 2012-07-10
I morse vaknade jag ganska tidigt av att grannen lekte med sin grävmaskin i trädgården. Sen kunde jag inte hitta något att ha på mig alls vilket inte gjorde morgonen bättre! När jag skulle hänga tvätten så slog jag i min tå i en dörr i förbifarten så att den började blöda! Sen när jag skulle laga mat så skvätte det smör på min enda tröja jag hade att ha på mig! Så det var bara att springa runt i panik och leta reda på en ny! Sen när Johan och jag skulle äta så skulle jag ta hamburgerdressing. Men den var nästan slut så jag skakade jag sen så att jag skulle få ner allt till korken. Men korken flög upp och all hamburgerdressing hamnade på golvet! Hahah!! Så min dag har varit väldigt lyckad!
 
Runt två kom Andreas och hämtade mig så att jag slapp åka buss i regnet! Så nu sitter vi i hans säng och väntar på att prinsessan och grodan ska bli nedladdad och klar ;) Jag har sett den filmen en gång tidigare vilket slutade med att jag satt och skarattade medans de andra grät xD
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback