Hos Mysan

21:44:43 2012-07-06
Vid havl tre åkte jag med bussen mot Mysan. När jag kom fram gick vi ut och fotade. Eller hon fotade mig ;) Jag hatar verkligen att stå framför kameran men hon fick till några bra bilder i alla fall ;) Jag är mer en bakom kameran person! Jag ska visa er bilderna i kväll eller i morgon det lover jag! Jag sitter ju inte vid min dator nu så jag fixar det när jag har tillgång till den :) 
 
Nu ska vi snart sätta igång en läskig film. The woman in black. jag har sett den innan men inte Mysan så eftersom man inte kollar på skräck själv så kollar jag på den igen med henne. Det är ju tur att jag redan har sett den! Annars har jag ganska svårt för skräck! Fast det beror ju också på vem jag kollar med! Man triggar ju ofta upp varandra när det gäller något som man kan bli rädd för. 
 
Aja nu ska vi kolla film ;)
 
En väldigt gammal bild som fanns på mig på Mysans dator!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback