Länge sen

20:45:54 2012-07-22
Nu var det ett tag sen jag bloggade. Förutom dom tidsinställda inläggen såklart.
Men för att göra det lite kortare att läsa så skriver jag lite om vad jag gjorde i går och sen lägger upp bilder från de senaste dagarna.
 
Igår var jag såklart med Andreas. På kvällen gick vi ner och kollade på bilarna som åkte runt på stan eftersom det var car and bike meet. Vi träffade någon jätte kristen som ställde sig läskigt nära när han pratade och stirrade in i ögonen hur länge som helst utan att blinka! Läskigt va det i alla fall.
Andreas kunde inte komma hem för att det var så mycket bilar så han sov kvar. VI trängdes i min 80 säng vilket slutade med att jag låg på golvet en gång och var påväg att ramla ur två exta gånger. Så tillslut tog jag en filt och gick och la mig i Johans tomma säng.
 
I dag var vi till koviken och skulle bada. Men som vanligt satt jag under en filt, eller en handduk och frös! Men Andreas, pappa och Caesar badade såklart ;)
 
Nu ska jag sluta skriva så att ni får se bilder i stället!
 
Först från Stockholm
 
 
Och sen bilder från koviken. Det blir ganska många men ni får stå ut ;)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback