Lördag

12:03:06 2012-07-14
Igår var jag med Andreas från två ungefär. Jag skulle rida och han ville med så han fick fota ;)
Jag vågade rida barbacka på det lilla energi knippet! Det blåste och Ljufur va jätte pigg men jag höll mig kvar!
Det hängde regn i luften hela tiden och när vi satte oss i bilden för att åka hem så började det ragna.
Vi var ute och gick till Gårdsjön också och när vi kom hem och stängde dörren så började det ösregna! Så snacka om tur med vädret hela dagen!
 
I dag ska jag på tjejkväll hos Mysan med henne och Lotta. Det var länge sen nu så det var dags!
 
Här är några bilder som Andreas tog igår
 
Jag gillar den här bilden även fast Ljufur är suddig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback