Måndag

12:30:24 2012-07-09
I morse vaknade jag vid kvar över nio. Vilket är väldigt tidigt för att vara jag. Jag tänkte försöka somna om men det var så varmt så jag gick upp och gjorde mig i ordning för långpromenad med Caesar. Vi var ute i ungefär en och en halv timme innan vi släpade oss hem och dog båda två på altanen! Vi var helt slut båda två efter en långpromenad i 23+! Men då har han fått sin långa promenad pch jag har fått motion! Nu resten av dagen ska jag ta det lugnt. I kväll ska jag kanske hämta Johan hos en kompis. Sen ska jag göra mat lite senare när vi börjar bli hungriga också. Annars finns det inget speciellt att göra hemma. Men jag ska njuta av min enda lediga dag från allt på länge i alla fall!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback