Mysdag

13:54:00 2012-07-12
Igår blev en riktigt lugn dag! Jag var supertrött även fast vi sov till halv tio och la oss vid ett! På kvällen åkte vi i alla fall till hamnen och åt glass och åkte sen till mig. Så var Andreas kvar tills halv ett ungefär. Jag var hur trött som helst så jag stupade när jag fick ett sms om att han var hemma hos sig! Men i morse sov jag inte så länge i alla fall för grannungarna körde med en bobbycar på våran uppfart så det skrapade som tusan i asfalten! Då var jag itne glad kan jag säga! När jag vaknade så tidigt så gick jag ut och gick långpromenad med Caesar. när jag kom hem behövde jag knappt duscha för jag var helt blöt av att det hade regnat!
 
Nu resten av dagen ska jag va med Emma!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback