Onsdag

22:00:22 2012-07-25
I morse vaknade jag vid halv tio och gick upp och la mig och solade i trädgården. Sen runt ett åkte jag, mamma och pappa till koviken och var där tills halv fem ungefär. Så i dag har jag fått en riktig bränna! På en del ställen är jag röd som en tomat ;)
Runt sex åkte vi till Andreas och hemtade upp honom för att åka vidare till glassbaren i Åbytorp.
 
I morgon stå alarmet på 07.00, ingen rolig tidi direkt men jag ska rida Nova åt Mysan på morgonen. Jag ska satsa på att vara där vid åtta. Sen när jag är klar ska jag hämta Andreas och sen åka hem och byta om för att åka med Andeas, mamma och Johan till Gränna. Det ska bli jätte kul :)
 
Jag har tagit massor med nya bilder som ligger på kameran men ni kommer få sen dom så småningom ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback