Onsdag

12:17:36 2012-07-18
Igår skjutsade jag hem Andreas vid halv två på natten. Då jag var väldigt slut! För att hålla mig vaken så satt Andreas och gjorde olika dialekter och pratade om precis vad som helst hela vägen! På hem vägen var det svårare att hålla sig vaken så jag satt med radion på hög volym och sjöng med så att taket nästa lyfte! Man måste ju hålla sig vaken ;)
 
Ikväll ska jag till Andreas och sova där för på Torsdag klockan 7.10 på morgonen går bussen mot Stockholm! Supertidigt så jag kommer tvinga Andreas att lägga sig vid tio ;)
Det ska bli kul i alla fall! Kameran följer såklart med ockå så det blir bilder!
 
Jag frågade förut om jag och mamma eller pappa kunde åka till ica och köpa tuggummin till bussresan i morgon så att jag inte blir illamående. Då säger mamma: Ja gör det du! Jag  hade glömt att det faktiskt bara är för mig att åka!
Så det ska jag göra nu! Åka till ica ;)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback