Sara på besök

09:57:10 2012-07-04
Igår fick jag skjuts hem av Andreas vid halv tolv. Jag har ju privat chaufför nu så jag behöver ju inte köra själv ;) Nej då men han tycker det är kul att köra ;)
 
Idag kommer Sara till mig över dagen. Jag fick höra igår av mamma att Marita, Saras mamma skulle komma och att hon hade sagt att "vi kommer vid 10" Så då frågade jag om Sara skulle med vilket hon skulle! De ska inte vara här så länge eftersom mamma jobbar men det blir en liten stund i alla fall! Marita ville åka till Ikea så det ska hon och mamma göra medans jag och Sara går på Marieberg.
Att Sara kommer i dag betyder att jag inte får träffa Andreas förräns på Lördag! Det är lång tid men man behöver också vara med sina kompisar! Jag träffar ju honom nästan varje dag annars ;)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback