SEMESTER!

21:27:05 2012-07-01
I dag har jag som sagt jobbat sista passet innan tre veckors semester! Så himla skönt! Det var smockat med folk!till er som vet hur det ser ut kan jag säga att det va kö till kassan ut till uteserveringen. Eller man kag inte kalla det kö för alla stod i en klump som tug upp hela entren! Jag fick först stå i Dt'n och sen på pommesen för att sen stå i dt'n igen den sista timmen. Så jag har gjort lite allt möjligt i dag. Därför jag har också fått lite utbrott på olika saker också ;) När jag kom hem och berättade för mamma och pappa vad jag hade gjort och vad jag hade blivit så sur på så skrattade de åt mig -.- Men Jag va nog ganska larvig ;)
 
När jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sen åka till mammas kompis med mat. De har tre barn som va så himla härliga så det är inte sant! De skulle jag lätt kunna va barnvakt åt!
 
Mitt armband som jag har haft sen jag var tio gick sönder förut också. Jag blev jätte ledsen! Det är liksom det enda minnet jag har kvar av min mormor och morfar. Men sånt går sönder. Det känns som att det var bara det som gjorde så att jag visste att de har funnits i mitt liv. Jag har ju inga direkta minnen av dom. Men nu är det som det är och så får det vara också!
 
Nu ska jag kolla på film innan Johan ringer och ska bli hämtad hos en kompis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback