Söndag

19:02:39 2012-07-29
Igår jobbade jag 11-15. Sen åkte jag och hämtade Andreas som följde med mig hem. Han stannade kvar till elva ungefär innan hans pappa kom och hämtade honom.
 
Idag jobbade jag igen samma tid alltså 11-15. Det var full rulle på allt och alla och jätte mycket folk!
När jag kom hem bakade jag brownies! Jag har aldrig gjort det innan men de blev riktigt goda!
Jag ska snart följa med mamma och hämta Johan. Och sen resten av kvällen ska jag inte göra något alls!
 
I morgon ska hela familjen åka till Fagersta. Till farmors stuga vill säga ;) Vi ska vara borta fyra dagar tror jag.
Så det kommer bli ganska tråkiga mobilinlägg om det ens kommer upp något nytt inlägg alls. Jag har blivit ganska dålig på att blogga men jag har inte riktigt tid eller lust. Men det blir ju så med allt ibland :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback