Storm

11:56:58 2012-07-13
Igår var jag ju med Emma. Vi kollade film, pratade massor och spelade och sjöng. Det är hur kul som helst att lyssna när Emma sjunger! Hon är så grymt duktig! Jag fick gåshud och tårar i ögonen! Då kan ni förstå att det var bra!
Det var jätte kul att träffa henne igen! Vilket jag inte har gjort sen sommarlovet började. Jag skjutsade hem henne runt tolv.
Det var länge sen jag körde när det var mörkt och dessutom regnade det. Vilket jag tycker är jätte mysigt!

I dag ska jag rida Lufur och vara med Andreas. Han ville följa med till stallet så det betyder att jag får vänta med att rida tills han kommer vilket kan bli sent. Så tills dess har jag inget alls att göra! Vilket är grymt tråkigt! Andreas ska få ta med min kamera så om det inte regnar så kommer det bilder sen :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback