Trötter

10:49:19 2012-07-27

I går var jag i stallet tio i åtta så jag höll det jag lovade om att vara där vid åtta! Det fick bli en sväng i skogen med Nova. Jag hade tänkt att ta det jätte lugnt eftersom att hon ute är jätte igång. Men jag kunde inte motstå en trav vilket också slutade med att vi fattade galopp ;) det var så himla härligt med hennes steg! Riktiga stor häst steg! Jag ville bara fortsätta i en evighet! Men det får ju inte såklart men jag hade gärna gjort det! När jag var klar åkte jag och hämtade Andreas och sen åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning och sen bar det av mot Gränna! jag, Andreas, mamma och Johan gjorde en heldags utflykt vilket var jätte mysigt! Jag har såklart tagit bilder som förmodligen kommer upp i dag eller i morgon. I dag ska jag först gå långpromenad med Caesar. Sen ska jag vara med Andreas och sen ska jag åka och rida Nova. Så blir det nog ett lättare pass på banan. Andreas får agera fotograf så det kommer nog bilder därifrån också ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback