00.07

00:07:45 2012-06-10

Nu är jag hemma efter att ha firat min kusins tjej Jennie hela dagen! Hon fyllde 30 den 7 så det va en stor fest med både smörgåstårta, vanlig tårta och grillat! Jag fick sköta körandet så fick de andra göra vad de ville ;)
Så nu är jag jätte trött efter en lång kväll! Så jag ska snart släcka och sova för i dag!

I morgon ska jag först inte göra något alls! Sen på kvällen ska jag på bio med Andreas. Vi ska nog se den nya prometheus eller hur det stavas ;) jag kan i alla fall inte uttala det xD men det ska bli kul! Då ska jag också hämta upp Caesars koppel som vi så smidigt lämnade kvar hos Jennie och Niklas -.- men det va ju i alla fall tur att jag ska upp imorgon för annars skulle vi ha kris de närmaste dagarna!

Nu ska jag sova, jag är så himla trött!

Jag och Elsa, mitt kusin barn på 2-3 månader ;)




Hihi, vilken söt bild!

2012-06-10 // 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback