Efter en eftermiddag i Örebro med mamma

21:31:13 2012-06-29
Nu är jag hemma efter att ha varit i Örebro med mamma hela kvällen. Jag släppte av Andreas hemma hos hononm innan jag åkte iväg mot mammas jobb.
Jag har varit super trött hela dagen så jag har varit lite grinig till och från för jag har också pms -.- Men både Andreas och mamma har överlevt ;)
Från Örebro fick jag med mig ett par Jeans, en tshirt, en skjorta, tre par trosor, prydnadskuddar och lite sånt :) Det var inte lika hemskt att priva kläder i dag som det brukar för att i stället för att be mamma hämta en storlek större så fick hon hämta mindre! Vilket inte är helt fel! Jag kunde prova jeans utan att det vällde över och utan att jag fick tvinga på mig dom! Så det börjar gå upp för mig att jag faktiskt har tappat kilon! Det är ju inga jätte stora siffror men jag har ganska svårt för att lyckas med att gå ner! När vi var på ikea såg jag för första gången skillad på mig själv och såg verkligen att jag har gått ner! Visst det är fem kilo men det syns i alla fall! Jag är riktigt stolt att jag har klarat av det! På ganska kort tid också ;) Fast jag har ätit ganska mycket godis den här veckan men det börjar bli en sån tid på månaden!
 
Nu ska jag sluta tjata om min vikt och kolla på film ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback