Fiskedamm

20:27:05 2012-06-30
I dag jobbade jag 12-16. Jag fick stå i dt tvåan i dag ;) Vilket är jätte bra för det behöver jag träna på, jag tycke rju det är kul också ;)
Efter jobbet åkte jag mot Örebro för födelsedags kalas. Mitt ena kusinbarn fyllde tre i måndags tror jag det va. Jag skjutsade hem farmor också. Jag har inte varit på hennes boende än så det va kul att se! Det är så kul med henne för hon kommer ju ihåg saker som hände förr. Hon har ju altzimers. Så hon kunde visa mig vägen dit vi skulle åka för hon mindes vart det låg förr. Hon är så mysig min farmor ;)
När jag och pappa hade lämnat henne så hade de andra haft fiskedamm hemma. Men jag fick en påse av Carl, mitt kusinbarn, ändå ;)
 
I morgon ska jag jobba 11.30-16. Sen har jag SEMESTER! Så himla skönt med tre och en halv veckas ledigt! Men jag kommer inte ha något alls att göra! Men det kansk va ganska skönt det med :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback