God natt

23:53:02 2012-06-25
Sen jag kom hem från jobbet har jag inte gjort så mycket. Jag har mest suttit vid datorn.
På jobbet var det full rulle som vanligt på sommaren men det gick bra ändå. Jag fick stå i DT ettan vilket är jätte kul. Det kom poliser och handlade av mig och när de hade fått sin mat åkte de iväg med blåljusen på. Hoppas vi inte var allt för sega ;)
 
I morgon ska jag inte göra så mycket. Jag ska i alla fall dammsuga och fixa naglarna, sen kanske jag kan fota lite nya bilder också. Det är på tiden att ni får se lite mer nya bilder ;)
Jag är ju ledig nu tills på lördag så jag har lite tid att slå ihjäl ;) Jag ska också gå med Caesar föresten. Han måste ju ha sin långpromenad. Så då får ju jag röra lite på mig också ;) Och om jag tar mina gåskor så får jag träningsverk eftersom jag måste ballansera på bollarna under sulan hela tiden. Så Reebok easytone fungerar verkligen och de är super sköna skor! Nackdelen är väl att de är så dyra men om man har tur som jag hade (eller mamma och pappa som betalade) så finns de på rea ;)
 
Jag har fått världens lust att åka till Ikea den senaste dagen! De har rea och jag har presentkort ;) Ganska bra kombination tycker jag ;) Jag ska förska släpa med mig mamma dit på fredag. Sen måste jag ha lite nya kläder också men det är en annan sak :)
 
Nu ska jag hoppa ner i min säng och sova :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback