Godmorgon

10:40:41 2012-06-19

Nu har jag äntligen vaknat efter världens mardröm! Jag hatar när jag drömmer mardrömmar! Det är inte ofta men när det händer så blir det ofta en som jag kommer ihåg!

Jag ska nu försöka ta mig upp ur sängen och göra mig i ordning. Sen ska jag inte göra så mycket förrän det blir dags att åka till jobbet. I dag jobbar jag 16-20. Sen är jag ledig på onsdag :)

Såhär På sommarlovet tycker jag det är så himla skönt att inte göra något alls! Bara ta det lugnt och inte känna att man måste något! Det är så det ska va! Visst nu jobbar jag ganska mycket men andra måsten slipper jag gärna! I alla fall i början innan man riktigt har hunnit fatta att det faktiskt är sommarlov!

Nej nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och dra på mig mjukiskläderna ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback