Happy

22:37:20 2012-06-19

Innan jobbet i dag skjutsade jag mamma till hennes jobb och drog mig sen mot mitt. Det gick ganska bra att jobba i dag eftersom det var riktigt bra folk att jobba med! Vilket gör det hela jätte kul ;) Så de fyra timmarna gick ganska snabbt och sen vid åtta var det dagsa att dra sig hemmåt igen. När jag kom hem fick jag städryck igen så jag slet ut allt ur min garderob och städade ur den! Så nu är hela mitt rum fint och rent!

I morgon ska jag vara med Andreas på eftermiddagen. Han ska först ha lilla uppkörningen och sen kommer han med buss runt tjugo över tre :) Så får vi se vad vi hittar på :) Han klarade uppskrivningen idag så snart har han också körkort ;)

Nu ska jag gå ner och duscha och sen kolla på en film eller något :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback