Heartbeat

18:26:39 2012-06-18

I morse vaknade jag vid tio men somnade om till halv elva. Sen var det dags att göra sig i ordning för jobbet. Jag jobbade 12-15 i dag och fick stå i dt'n. Först i ettan och sen i tvåan helt själv ;) Jag tycker det är jätte kul! Så jag står gärna i dt'n!

När jag kom hem satte jag igång med att städa och blev klar först nu! Så det var storstädning! Jag fick ett sånt där ryck då man bara måsta städa så det är bra att passa på ;) Så jag har dammat alla hyllor och allt på hyllorna. Jag har dammsugit hela rummet från topp till tå. Jag har rensat bort lite grejor som jag inte anväder. Sen har jag gjort rent i badrummet också. Och nu sitter jag ner och kan andas ut ;)

Resten av kvällen ska jag itne göra så mycket. Jag ska göra en matsäkerhets grej som jag fick av Carro på jobbet som alla skulle göra som jag ska göra tills i morgon. Sen ska jag kolla på true blood ;) Annars ska jag ta det hur lugnt som helst!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback