Hundvakt

13:24:38 2012-06-28
Jag passar på att blogga lite innan det blir dags att åka och hämta Andreas. Han skulle ha kört bil hit men det fanns ingen hemma -.- Så då ämtar jag så gärna ;)
 
I dag vaknade jag halv elva. Då gjorde jag mig i ordning och fick skjuts till Ljufur. Jag hade egentlingen ingen lust att rida men efter turen på honom så blev jag på jätte bra humör!
 
Som sagt så ska jag va med Andreas i dag tills i morgon. Och i morgon på eftermiddagen ska jag och mamma till Örebro. En liten tjejgrej helt enkelt! Det är så skönt att göra sånt ibland!
 
Vecka 33 ska jag och mamma vara hundvakt åt Molly! Jag tycker hon är hur mysig som helst! Det är Caesars bästa kompis. Så jag och mamma ska hjälpas åt att passa dom. Det kommer bli jätte kul ;)
 
Det här är Molly :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback