Mot bussen

06:17:00 2012-06-07

Nu ska jag snart gå iväg mot bussen. I går kom jag inte hem förrän tio över elva! Så snacka om att jag är trött i dag! Jag duschade nu på morgonen för att jag skulle kunna sova lite längre men håret kommer se ut som ett troll! Blött och det blåser lite, ingen bra kombination! Men men ;)
I eftermiddag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Jag ska inte vara med Mysan så det blir väl en lugn dag så att jag kan vila upp mig efter de 27 milen jag körde igår ;) så köra bil fick jag verkligen göra! Men det är kul!

I skolan i dag ska vi väl öva steg som vanligt. Vilket kan va ganska segt! Men det blir bra i slutändan! Så man får va glad för det ;)

Nu ska jag gå mot bussen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback