Näst sista dagen!

06:43:45 2012-06-14

I dag är sen näst sista dagen innan vi tar sommarlov! Eller de i samma årskurs som mig tar sommarlov i dag men eftersom jag är estet så måste vi ju ha studentshowen för studenterna som tar studenten i morgon ;)
I tisdags hade vi öppet genrep och hade bjudit in en skola som skulle få komma och kolla. Så vi sminkar och fixar håret eftersom det skulle komma folk. Fem minuter innan vi ska upp på scenen kommer Sofia (en av lärarna) in till oss och säger att det inte kommer några -.- lyckat! Efter skolan följde Andreas med mig hem och följde med när jag red ;)

Igår hade vi tre shower och massor med rast! Men alla shower gick bra! De två första hade vi för en högstadieskola och på en av raderna såg jag att det va en kille som satt och sov! Snacka om otacksam! -.- men högstadieskolor är hur våra som helst att charma!
På kvällen hade vi show för allmänheten vilket gick jätte bra! Publiken var med också, de satt liksom inte bara och kollade! Men det va inget drag alls om man jämförde med vad det kommer vara med studenterna i morgon! Det ska bli jätte kul!

Så i dag då, då ska vi ha två shower. En för ettorna och en för tvåorna. Man får hoppas styrde är bättre än högstadieskolan i alla fall ;) men det brukar de va :)

Nu börjar det bli dags att göra sig i ordning för bussen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback