Roadtrip

12:09:15 2012-06-06

Nu ska jag snart köra Johan till en kompis och sen ska jag åka och hämta Lotta för att sen åka vidare till Lindesberg. Det blir en riktig roadtrip! Så långt har jag inte kört utan en vuxen bredvid än! Men det ska bli kul!

Resten av veckan kommer se ut såhär:

Torsdag: Estet. Mysan men hem?
Fredag: Estet. Ljufur?
Lördag: Fira min kusins tjej som fyller 30
Söndag: Med Andreas. Bio?

Resten av veckan är fullsmockad med andra ord ;) Det är samma med nästa vecka! Sen blir det äntligen sommarlov! Då det först blir tjejkväll och sen marros av jobb i några dagar. Sen är jag ledig en dag för att sen jobba igen ch sen få ledigt i tre eller fyra dagar! Så lite ledigt får jag i alla fall ;) Jag får ju pengar som jag ska stoppa undan till när jag behöver dom vilket är jätte bra! Jag bokade två extra pass förut i dag, vilket känns ganska bra. Speciellt när man får lönen ;)

Nu ska jag och Johan åka iväg :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback