Sent som satan

02:11:47 2012-06-22

Nu ligger jag i min säng och ska sova efter en hektisk jobbdag och en kväll med Andreas :) det ska bli riktigt skönt att somna efter en sån här dag! Det har blivit mycket skratt och lite tårar på ett hörn men kvällen med Andreas fick det hela att kännas mycket bättre!
Jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite nu när jag har en stund så jag är själv ;) för i morgon ska jag till Andreas och är där tills på lördag och på söndag ska jag jobba. Nästa vecka kommer inte bli lika fullsmockad som den här så då kommer jag passa på att ta det lugnt innan min semester börjar ;) jag har semester 2-22 juli. Då ska jag bara njuta av solen som äntligen har tittat fram och vara med Andreas och andra kompisar! Sen får vi se om vi kanske ska göra något med familjen också men det är inget bestämt så än så länge ska jag göra det jag skrev innan hela semestern ;) sen är det jobb i fyra veckor och sen är det dags för skola igen! Det känns som att sommarlovet redan är över snart! Vilket inte känns jätte kul -.- men det är ändå lång tid kvar ;) jag får inte kolla så långt fram förrän det är en vecka kvar, då kan jag börja oroa mig ;)

Nu ska jag sova innan jag somnar med mobilen på magen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback