Sliter och sliter

15:56:58 2012-06-11

Nu sitter jag på pappas jobb och väntar på att det ska bli dags att åka mot jobbet. Jag ska jobba 17-20.30 i dag.
Idag har vi esteter jobbat på super bra sol vanligt vilket betyder att vi typ är klara.

Igår va bion jätte bra! Den va inte så läskig som jag trodde, den va mer äcklig! Men värd att se!

Jag har egentligen inte så mycket att skriva för det händer inte så jätte mycket i mitt liv men några rader är ju kul att få upp på bloggen i alla fall ;)

I morgon är det äntligen sovmorgon till tio över nio. Sen ska vi repa tills klockan två då det är öppet genrep. Sen ska Andreas med hem och jag ska rida Ljufur. Hoppas bara det inte regnar för det orkar jag inte med! Det är sjukt jobbigt med en blöt häst! Jag tycker inte om att lägga sadel på dom då men jag vågar inte heller rida barbacka på Ljufur eftersom han kan hoppa till för minsta lilla! Så jag får hålla tummarna för att det inte regnar så mycket i alla fall!

Nu är det ungefär en halvtimme kvar tills det är dags att åka till jobbet! Tiden bara segar sig fram i ett sånt här tillfälle! Vilket blir riktigt irriterande! Men det finns ju inget man kan göra år det så... ;) nu babblar jag bara så jag ska sluta skriva!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback