Sol

19:27:24 2012-06-14

Showerna i dag gick bra. Det var ju inte direkt drag men i morgon kommer vi knappt kunna höra oss själva för studenterna kommer skrika så ;) Då är det jätte kul att ha show!

I morgon är det först skola som gäller och sen ska jag hem och inte göra något alls! Jag skulle ha haft tjejkväll först men de flesta skulle fira någon som tog studenten och några va jätte trötta så vi tar det en annan dag :)
På lördag ska jag va med Andreas och på Söndag kommer förmodligen Frida, Emma och Linnea. Beroende på om Emma kunde :) Sen vid halv fem ska jag åka och jobba till nio :) Jag jobbar ganska mycket den här månaden men det är inte helt fel för plånboken!

Nu ska jag kolla på en film eller nåt tills det är dags att gå och lägga mig ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback