Sommar? Nej skulle inte tro det!

12:53:16 2012-06-25
I morse vaknade jag vid elva som vanligt nu på sommaren. Eller om man ens kan kalla de sommar så som det regnar i dag! Det har ju knappt varit någon sol sen vi slutade skolan vilket inte känns kul alls! Men det finns ju inget man kan göra åt det!
 
Min vekca kommer se ut såhär:
 
Måndag: Jobba 17-20
Tisdag: ?
Onsdag: Med Andreas
Torsdag: Ljufur
Fredag: ?
Lördag: Jobba 12-16
Söndag: Jobba 11.30-16
 
Sen har jag semester i tre veckor! Det ska bli jätte skönt att inte behöve göra något alls!
 
Jag skulle gå ut med Caesar i trädården förut för att jag tyckte att han behövde det. Så jag ropade på honom för jag hittade honom inte. När jag hade ropat några gånger ser jag att han ligger under trappen och tittar på mig som om jag inte vore klok! Så någon sväng i trädgården blev det inte! Men regnar det så tycker Caesar att det är äckligt att vara ute xD
 
Nu ska jag hitta på något att göra innan det är dags att dra på mig jobbkläderna och åkta till jobbet :)
 
Här är en av bildern ajag visade igår fast nu redigerad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback