SOMMARLOV!

11:02:50 2012-06-16

Nu har jag också äntligen fått sommarlov!
Igår hade vi allra sista showen för studenterna! Vilket var jätte kul!! Esteterna som gick ut i år skrek som fasen! När vi skulle börja med andra medleyt var det en estet som skrek: gör oss stolta nu! Då höll jag på att börja gråta mitt i allt ihop! Vilken inte hade varit så bra xD men det hela var svin kul och jag kommer sakna treorna hur mycket som helst!! Men nu är det jag som är trea så vi får hoppas att vi andra också kommer göra ett bra jobb ;)

När i hade showat klart så skulle vi rodda undan. Alltså vi skulle plocka ner allt. Då säger lärarna att vi tvåor ska ta ljud och ljus. Det vill säga massor med kablar! Och ettorna skulle ta gradängerna! Men vi lyckades få ner allt som skulle ner vi sen fick vi gå och kolla nät treorna sprang ut :) sen gick vi också sommarlov!

Efter skolan följde Mysan med mig hem för en filmkväll :) vilket blev jätte kul!

Det här skulle vi tvåor ta reda på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback